پرسپولیس زلزله

آبی‌ها در منزل علی کریمی!

دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته از حضور استقلالی‌ها در منزل بازیکن تیمش خبر داد که نام بازیکن مورد نظر افشا شد؛ علی کریمی!

 

جدایی فریدون زندی و رفتن میلاد میداودی و ساموئل و از همه بزرگ تر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال باعث شده تا طرفداران استقلال خشمگین شده و ناراحتی خود را در تمرینات به سرمربی این تیم نشان دهند. فشار روحی روی سرمربی آبی ها آنقدر زیاد شده که قلعه نویی به فکر افتاده تا هر طور که شده طرفداران را آرام کند.

چند روز پیش شخصی به منزل شماره 8 پرسپولیس رفت که حامل پیغام آبی ها بود که خواستار عقد قرارداد در نیم فصل شده اند و زمانی که رویانیان از این مسئله مطلع شد در اقدامی تلافی جویانه با فرهاد مجیدی مذاکره کرد و در توجیه این حرکت خود اظهار داشت که برخی به منزل بازیکنش رفته اند و فکر می کنند از هیچ چیز خبر ندارد!

به نظر می رسد مذاکره استقلال با علی کریمی بیش از آنکه به نتیجه برسد در راستای تحریک هواداران دو تیم است. این اتفاق باعث می شود هواداران استقلال فرهاد مجیدی و حواشی مربوط به اختلافش با قلعه نویی را فراموش کنند و پرسپولیسی ها نیز علیه مدیرعامل و سرمربی پرتغالی تیم خود موضع گیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: